سلام.

هالووین رو تقریبا همتون میشناسین و میدونین که چی هست. اما برای اون دسته از افراد که نمیدونن میگم که هالووین یه جشن کاملا غربی هست و به این صورت هست که درون یک کدو تنبل رو خالی میکنن و یه شکل ترسناک روش ایجاد میکنن و توش شمع روشن می کنن. بعد مردم و بیشتر بچه ها خودشون رو به شکل موجودات ترسناک در میارن و تو خیابون ها و در و همسایه میچرخن و شعر میخونن و شکلات و آبنبات و آجیل جمع می‌کنن. مراسم هالووین در 31 اکتبر برگزار می‌شود و سه شبانه روز ادامه دارد.

ریشه این جشن اینگونه هست که اسکاتلندی‌ها و ایرلندی‌ها این جشن رو در کشورشون داشتند بعدها با مهاجرت اروپاییان به آمریکا این جشن رو با خودشون به آمریکا میبرند و این جشن در آمریکا به شدت معروف میشه و الآن دیگه تقریبا ریشه این جشن رو به آمریکا اختصاص داده اند. (حالا با این که اصل جشن از اول مربوط به شیطان پرستان اروپایی بوده کاری ندارم)

این جشن توسط کوروش پرستان* و ایرانیان واقعی و اصیل*! به ایران آورده شده و همه ساله ایرانیان نژادپرست و عاشقان کانادا! و علی الخصوص کشته ، مرده های آمریکا مقدمات این جشن رو بسیار جلوتر از خود آمریکاییها آماده میکنن و به رقص و پایکوبی در فضای مجازی (اصلا منظورم اینستا نیست) می پردازند.(که حتی با ماهیت این جشن هم فاصله زیادی داره)

پس اینجانب به نوبه خود از جانب تمام کسانی که به نوعی عقب مانده! هستند و بیسواد!، این جشن را به همه کوروش پرستان و ایرانیان اصیل تبریک میگویم.

#happy_halloween

پ.ن: امیدوارم این پست به کسانی که واقعا عاشق ایران هستند و بچه هاشون رو تو ایران به دنیا میارند و حافظ و مدافع خاک این میهن عزیز هستند برنخوره.

پ.ن2: از یه آلمانی پرسیدند شما چرا هالووین رو جشن نمیگیرین؟؟ برگشت گفت هالووین جشن آمریکاییهاست نه آلمانی ها.

پ.ن3: میدونستین در زمان کوروش و هخامنشی هر زنی که با کلاس بوده و به نوعی از لحاظ مالی غنی بوده حجاب داشته و بی حجابی به نوعی بی‌کلاسی محسوب میشده و مربوط به قشر ضعیف جامعه بوده؟؟

پ.ن4: یه سوال؟ ما که هالووین رو به نحو احسن جشن می‌گیریم. چرا آمریکاییها نوروز رو جشن نمیگیرند؟؟

      

ایرانی اصیل: به آن دسته از ایرانیان اطلاق می‌شود که در اسم ایرانی هستن ولی بچه ‌های خود را در کانادا، آمریکا و ... به دنیا می‌آورند. از پاسپورت ایرانی بیزارند و حاضرند هشتاد میلیون ایرانی زنده نباشند اگر بچه‌شان در رنج باشد. از ایرانیان بی‌سواد و کسانی که به جهاد و شهادت ایمان دارند بسیار بیزارند و به شدت عاشق و کشته و مرده اسرائیل و آمریکا هستند.

کوروش پرست: به آن دسته از مردم ایرانی الاصل اطلاق می‌شود که از سخنان کوروش و خط مشی اهورا مزدا هیچ اطلاعی ندارند. در نقل جملات کوروش کبیر هم یادشان می‌رود "ای مالک" و "شهریار" و ... رو از جملات کوروش بزرگ که آسوده خوابیده حذف کنند.