سلام

 "دروغ‌های کوچک همیشه خود را نمایان می‌کنند. دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که تصور دروغ بودن آن هم به ذهن کسی وارد نشود. انبوه مردم ساده‌تر فریب یک دروغ بزرگ را می‌خورند تا یک دروغ کوچک. دروغ را بزرگ و ساده و مکرر بگو تا در نهایت باور کنند."

« آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی »

ریاست محترم جمهوری باتدبیر! منتخب مردم ایران در اظهاراتی فوق علمی و واقع‌گرایانه فرمودند: "هنگامی که برجام به ثمر رسید و توانستیم به توافق دست پیدا کنیم، آیت‌الله هاشمی به من گفت که امروز من دیگر راحت می‌میرم چرا که امروز فهمیدم کشور استقرار یافت و سایه جنگ از کشور برداشته شده است .... هاشمی بنیان‌گذار فناوری هسته‌ای در این کشور بود و هر کس در این کشور جز هاشمی از فناوری هسته‌ای سخن بگوید، نادرست گفته است"رئیس جمهور با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی، فناوری و اعتدال امروز ایران از یادگاران هاشمی رفسنجانی است، گفت:"موشک امروز وسیله دفاعی ماست و به آن افتخار می‌کنیم".

والا تا تاجایی که ما یادمون میاد اون مرحوم مغروق والا مقام می‌فرمود :"دنیای امروز دنیای گفتمان‌ها است نه موشک‌ها ... آلمان و ژاپن قدرت نظامی و دفاعی خود را کنار گذاشتند و پیشرفت کردند".

پ.ن1: اصلا پدر موشکی و دفاعی ایران آقای هاشمی بود شهید حسن طهرانی مقدم داشت ادای ایشون رو درمیاورد.

پ.ن2: اصلا شهید شهریاری و شهید احمدی روشن و ... رو هم که یادمون نمیاد کیا بودند و برای صنعت هسته ای چیکارها کردند همین که هاشمی درباره صنعت هسته ای صحبت کنه برای ما کافیه. اصلا بتن‌ریزی هم کار دولت قبل بود😁

پ.ن3: راستی ولادت حضرت زینب (س) مبارک.

زلف عفاف، رشتۀ دامان زینب است

آیات صبر، پایۀ ایمان زینب است

ایثار و پـاکدامنی و عزم و اقتدار

این چار، درسِ طفلِ دبستان زینب است

حبل المتینِ قافـله سالار عاشقان

تا روز حشر، موی پریشان زینب است

.: 🎆گوش کنید🎆 :.

دریافت