سلام.

میلاد نبی اکرم، بهانه خلقت و خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب تشیع را به تمام مسلمین جهان از همین تریبون تبریک می‌گویم.

هفته وحدت

:به همین مناسبت شعر زیر هم تقدیم نگاهتان می‌شود

     

ای حق نیافریده کسی را مثال تو خورشید جلوه ایست ز نور  جمال تو 
ای محرم حریم خداوند ذو الجلال ای عقل مانده  مات ز جاه و جلال تو 
هرجا به ایه آیه قرآن که بنگرم گفته خدا سخن ز جمال و کمال تو 
ای برگزیده ای که تویی ختم انبیا وین افتخار داده به تو ذو الجلال تو 
امشب به وادی دل من شور محشر است سرد است ان دلی که ندارد خیال تو 
ای کعبه امید همه در نماز عشق محراب ماست ابروی هچون هلال تو 
دامان اهل بیت تو حبل المتین ماست دست توسل من و دامان آل تو 
من کیستم غلام غلامان کوی تو ای کاش پا نهد به سر من بلال تو 
هر کس گشود لب چو (وفایی) به مدح تو یک نکته هم نگفت سخن از وصال تو 

«سیدهاشم وفایی»

      

«گوش کنید»

        

پ.ن1: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند:"ساعتی عدل بهتر از هفتاد سال عبادتی است که شب‌هایش به نماز و روزهایش به روزه بگذرد"*

پ.ن2: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند:" هنگامی که به غیر از عدالت حکم کنید برکت‌ها از بین می‌رود"**

پ.ن3: نمیدونم به نظر من میاد؟! یا واقعا اوضاع جوری شده که اگه بیایم صحبت‌های پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) و امام خمینی رو مطرح کنیم میگن چرا ضد نظام حرف میزنی؟!

-------------------------------------------------------

*. مشکاة‏الانوار، ص 544

**. معدن الجواهر، ص 73