سلام.

دیروز تقریبا کل ایران داشتن فوتبال لیگ قهرمانان آسیا رو میدیدن.

لیگ قهرمانان آسیا

خیلی از مردم ما از روی احساس امیدوار بودن که پرسپولیس قهرمان میشه خدا می‌دونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها ...(ا چی شد برگردیم به متن). بعضی از مردم هم که تعداد اندکی بودند از روی منطق و کیفیت تیم‌های لیگ بسیار برتر ایران می‌دونستن که احتمال قهرمانی پرسپولیس خیلی کمه.(علی الخصوص که 2 گل هم عقب بودن).

ولی در نهایت بازی مساوی شد و در مجموع دو دیدار کاشیما قهرمان شد.

اما بعد از نائب قهرمانی پرسپولیس، صدا و سیمای کاملا مردمی! و بی طرف! جوری از نائب قهرمانی پرسپولیس یاد می‌کرد که اگه یکی بازی رو ندیده بود فکر می‌کرد پرسپولیس قهرمان شده. البته ناگفته نماند که خبر نائب قهرمانی پرسپولیس در صدر اخبار ورزشی و غیر ورزشی دیروز و گاها امروز هم بود.

حالا کاری نداریم که قبل از این در سال‌های 2010 و 2008 به ترتیب تیم‌های ذوب آهن و سپاهان نائب قهرمان لیگ آسیا شده بودند و فکر کنم تا الآن کسی هم نمی‌دونست. یکم بی‌طرف و عادل باشیم.

#آدم_باشیم

   

پ.ن1: دیروز تیم فوتبال ساحلی کشورمون قهرمان جام بین قاره‌ای شده ولی ظاهرا تو این مملکت فوتبال از همه چی مهمتره.

پ.ن2: ظاهرا دیروز اجازه ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس - کاشیما داده شده. از همینجا از تمام مسئولین که با این کار قیمت ارز 14500 تومنی و معضل بیکاری و نقدینگی و تورم رو حل کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و دستان زحمتکششان را به گرمی بیش از حد میفشارم.#روحانی_مچکریم #به_عقب_برنمی‌گردیم