سلام دوستان.

طبق معمول باز هم نتیجه اعتماد به غرب و علی الخصوص آمریکا نتیجه عکس داد و منجر به چیزی جز خسارت محض نشد.

وزارت خزانه داری آمریکا

باز هم طی چند روز گذشته علی رغم خوش خدمتی برخی از عوامل خارجی در داخل و تصویب قوانین CFT و FATF و انواع و اقسام قرارداد های مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم و غیره و همینطور هشدار های همیشگی جناح رقیب که همواره نادیده گرفته شده، وزارت خزانه داری آمریکا طی یک عمل کاملا قابل پیشبینانه در روز 11 اکتبر سال جاری بیانیه ای در قالب یک توصیه نامه در راستای مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم علیه ایران منتشر کرده است که هدف آن هشدار درباره دور زدن تحریم ها توسط ایران اعلام شده است. این بیانیه حاوی اطلاعاتی درباره چگونگی مبادلات مالی بانک مرکزی ایران، صرافی های وابسته به بانک مرکزی در خارج از کشور و نحوه دور زدن تحریم ها توسط ایران است که قبل از اجرای FATF این چنین برای آمریکا شفاف نبوده است.

پلمپ صرافی های ایران در خارج از کشور (گرجستان) بعد از انتشار این توصیه نامه بسیار تامل برانگیز است.

برای مشاهده توصیه نامه به صورت کامل اینجا را کلیک کنید.

آیا نقش FATF را در این توصیه نامه نمیبینید؟؟؟

پ.ن 1: واقعا چرا باید این توصیه نامه بعد از تصویب قانون مبارزه با پولشویی در مجلس ایران منتشر شود و برخی از افراد ساده اندیش این همه نشانه واضح مبنی بر عداوت آمریکا را نبینند.

پ.ن 2: یه آقایی می‌گفت با تصویب CFT و FATF میتونیم بهانه ها رو از آمریکا بگیریم. حالا آمریکا با چه بهانه ای این توصیه نامه رو منتشر کرده من به شخصه موندم.

پ.ن 3: ظاهرا مسئولین دوباره می‌خواهند کارت سوخت را وارد چرخه استفاده در حوزه سوخت بکنند. تا کی باید چوب ندانم کاری و کینه توزی و آزمون و خطا رو بخوریم الله اعلم.

پ.ن 4: کد این پرچم کناری رو هم میتونین تو پست قبل بگیرین.