سلام

"پَست‌ترین آدم‌ها کسانی هستند که در تصرف کشورهایشان، با من که بیگانه بودم، همراهی کردند. چون میهن، مادر است و آن‌ها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم"

« آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی »

دیروز داشتم تو اینستا چرخ میزدم به یه پست از Mark Wahlberg (تهیه‌کننده و بازیگر معروف و صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای والبرگرز) برخوردم 

پست مارک والبرگ

قشنگ واضحه تو عکس چی نوشته اما جهت رعایت ادب مفهوم متنش رو میگم. نوشته که:"این هفته ملوان دریادار اسکات ویتز طی یک حمله با خودرو بمب‌گذاری شده در سوریه کشته شد. مراتب احترام و تسلیت خودم رو به خانواده، دوستان و جامعه ملوانی تقدیم می‌دارم. در آرامش بخواب."

حالا نظرات دنبال‌کنندگانش هم جالبه:

یکی گفته : خدا بیامرزدش

یکی گفته : تو دعاهام برای خانوادش و دوستاش طلب صبر می‌کنم

یکی دیگه گفته : برای حفاظت از وطن رفته خدا بهش آرامش بده

و ...

حالا من کاری با این ندارم که این بابا چرا از مملکتش به اون دوری پا شده رفته سوریه و تو خشکی جنگیده و مرده ...

الآن من بیش از چندین ساعته دارم فکر می‌کنم سلبریتی‌های اونا (بلانسبت) احمق اند یا سلبریتی‌های ما؟؟

پ.ن1: جالب اینجاست این بازیگر مطرح حتی ننوشته چرا باید اینا برن؟؟؟ یا ننوشته چرا به هرکدوم چند صد میلیون پول دادن؟؟ اینا واقعا فکر میکنن که نیرو‌هاشون دارن تو جبهه حق میجنگن و دارن از آمریکا و مردمش تو چند صد کیلومتر آنطرفتر دفاع میکنن. بعد ماها یه سری دور از جون آدم داریم که میگن حاظرم 80 میلیون ایرانی نباشه اگه پسر من نباشه ... یا به کسی که با اتوبوس میره رو ملت و چند نفر رو زنده زنده زیر میگیره میگه "proposter" (لازم به ذکره که فرد مذکور اونقدر بی‌سواده که نمیدونسته اون protest ه نه پروپوستر) یا راست راست تو چشم خانواده شهدا نگاه می‌کنه میگه خوب بچت پولش رو گرفته رفته جنگ. #التماس_تفکر

پ.ن2: امیدوارم از این متن اینطور برداشت نشه که من از جنگ حمایت می‌کنم یا چیزی شبیه این. اصلا اینطور نیست. اما حرف من اینه این امنیتی که الآن داریم و هرکسی هر غلطی دلش میخواد می‌کنه قطعا مدیون یه سری چیزها هستیم.

پ.ن3: یه عده پدر سگ تو لواسان سگ‌های هار تر از خودشون رو ول دادن تو پارک و سگها رفتن و یه دختر بچه 10 ساله رو گرفتن و لت و پار کردن. بعد طرف اومده میگه به علت ضعف در قانون فقط می‌تونیم دیه ببریم. حالا با آثار روحی و روانی که این اتفاق روی دختر بچه مظلوم میزاره کاری نداریم. ولی سلبریتی‌های احمق مون همچنان لال اند. #ما_هیچ_ما_نگاه

پ.ن4: لازم به ذکره که چون به نظر این عزیزان بی‌سواد سگ فحش نیست پس من اصلا فحشی ندادم. در ضمن تو کشورهای اروپایی باز کردن قلاده سگ در محیط‌های بازی و تردد کودکان مجازات سنگین جریمه نقدی و حبس داره.

پ.ن5: یه سری آثار هنری و آینه کاری و ... تو حراجی تهران با قیمت‍های فوق سرسام آور چند میلیارد تومنی فروختن و چند نفر هم خریدن. هیچ بنی بشری هم نگفت که با پول این کارها می‌شد چند تا فقیر و گرسنه رو سیر کرد. تا کار به راهپیمایی اربعین و امام حسین(ع) میرسه همشون به فکر فقرا هستند و کف و خون بالا میارن. #التماس_تفکر