سلام

تو فضای مجازی دیدم یک مقام ارشد موساد گفته:"همانند سوریه در فضای مجازی ایران هم سربازانی داریم نامرئی، که بدون دریافت پول  علیه رژیم و سپاه تبلیغات می‌کنند. آن‌ها چنان کینه‌ای از رژیم و سپاه به دل دارند که به فرض، اگر روزی بین ما با ایران و سپاه دوستی برقرار شود آن‌ها دست از دشمنی خود برنخواهند داشت. هر یک از این‌ها برای اسرائیل و آمریکا نقش یک گردان را بازی می‌کنند و من در حضور نتانیاهو از آن‌ها به عنوان سربازان نامرئی و موش‌های خوب نام بردم."

- آذری‌ها یه ضرب‌المثل خیلی قشنگی دارن که میگه "آغاجی اوز ایچینن قورد یئیه‌ر" یعنی "موریانه درخت رو از درون می‌خوره" (معادل فارسیش "کرم از خود درخته" میشه ولی به نظرم معادل فارسیش حق مطلب رو نمیرسونه 😄 ) حالا چرا این موریانه‌ها و موش‌های خوب انقدر راحت و در امنیت کامل، هر غلطی دلشون می‌خواد می‌کنن و هر حرفی دلشون می‌خواد می‌زنن و کسی هم کاری به کارشون نداره الله‌اعلم.

#موریانه_شناس_باشیم

پ.ن1: باز هم یکی از سلبریتی‌های احمق‌مون در مورد ونزوئلا پست زده گفته:"تو ونزوئلا هم به اینها میگن خس و خاشاک؟". بابا یکی نیست به این بگه آخه احمق تو خس و خاشاک نیست پس چه **** هستی آخه؟ نه واقعا چه **** هستی آخه؟؟

پ.ن2: از اونجایی که سلبریتی‌ها احمق‌مون در مورد بازداشت خانم مرضیه هاشمی خفه خون گرفته بودند (احتمالا خوشحال هم بودند) باید بگم ایشون بالاخره بعد از 10 روز بازداشت بی‌دلیل آزاد شدند. حالا حرف و سند بسیار زیاده برای این مدعیان حقوق بشر. #تا_کور_شود_هرآنکه_نتواند_دید.

پ.ن3: ببخشید اگر ادبیات کمی تند بود. اگر به کسی یا چیزی (به جز سلبریتی‌ها) اهانت شد معذرت می‌خوام!😉 ولی همیشه گفتم دشمن ما رو بهتر از خودمون میشناسه.

پ.ن4: کل متن من رو یاد این جمله شهید آوینی میندازه که می‌گفت:"در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب‌اللهی‌ها*"

(*البته حزب‌اللهی واقعی منظور بوده احتمالا نه یه سری الدنگ که الآن به اسم دین و قرآن و اسلام هر غلطی دلشون می‌خواد میکنن)